قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه+مشخصات

قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه+مشخصات را می خواهید بدانید، هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. دوربین مداربسته وایرلس منزل را می توانید با قیمتی ویژه از تکنو دوربین خریداری کنید و برای برقراری امنیت کامل در داخل خانه خود نصب و راه اندازی کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربین مداربسته گردان عروسکی بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه+مشخصات

آیا دوربین های بی سیم بدون اینترنت کار می کنند؟

خیر، اکثر دوربین های بی سیم بدون اتصال به اینترنت کار نمی کنند. در حالی که یک دوربین امنیتی سیمی همچنان فیلم های ویدئویی را به ضبط کننده ویدئوی شبکه یا ضبط کننده ویدئوی دیجیتال ارسال می کند، دوربین بی سیم قادر به انجام این کار بدون اتصال Wi-Fi نیست.

مدل‌های جدیدتر دستگاه‌های امنیتی مانند دوربین‌های IP یا پروتکل اینترنت می‌توانند در صورت قطعی از حافظه محلی استفاده کنند. با این حال، راه مطمئن برای جلوگیری از ناکارآمد شدن یک سیستم بی سیم از طریق از دست دادن اینترنت، سیم کشی سیستم است. بسیاری از دوربین‌های امنیتی مدرن می‌توانند از طریق POE یا برق از طریق اترنت کار کنند تا سیم‌کشی را در حین نصب قابل کنترل‌تر کنند. سیم‌کشی سیستم شما همچنین دفاعی در برابر دستگاه‌هایی مانند مسدودکننده‌های سیگنال ایجاد می‌کند، که دوربین‌های امنیتی بی‌سیم را تا زمانی که مسدودکننده خارج از محدوده یا غیرفعال نشده است، غیرقابل اجرا می‌کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد دوربین های بی سیم باید به آن اشاره کرد، از دست دادن عملکرد به دلیل کیفیت ضعیف سیگنال است. سیستم‌های امنیتی بی‌سیم چه برای یک کسب‌وکار یا خانواده، از شبکه‌ای مشابه سایر دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند، مگر اینکه شبکه دیگری ایجاد شود. این بدان معنی است که به دلیل ارسال جریان ثابت داده توسط دوربین ها به دستگاه ضبط یا رایانه، سایر عملکردها مانند پخش جریانی و بازی کند می شوند. راه حل های این امر شامل استفاده از توسعه دهنده های شبکه، سیم کشی دوربین های نظارتی یا تقویت سیگنال شما است.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه+مشخصات

دوربین مداربسته وایرلس عروسکی

اتصال آسان و سریع: اتصال بی سیم دوربین امنیتی از پیکربندی هوشمند یا اسکن کد QR پشتیبانی می کند، پیکربندی WiFi یک کلید اتصال شما را تا حد امکان ساده می کند. کابل برق وصل و برنامه را در Android یا iPhone خود از فروشگاه برنامه دانلود کنید. روی افزودن دوربین کلیک کنید. برای مشاهده فیلم زنده روی آیکون دوربین کلیک کنید. برای چرخاندن دوربین، انگشت خود را روی صفحه بکشید و برای دیدن فیلم با کیفیت HD روی HD کلیک کنید.

دید در شب واضح و گسترده تر: دوربین امنیتی دید در شب مادون قرمز را به طور خودکار در شب باز می کند، نظارت بر دید در شب شفاف تا عمق 20 فوتی، چرخش Pan/Tilt هر گوشه از خانه شما را پوشش می دهد. عملکرد ضبط و پخش ویدیوی بی‌درنگ به شما امکان می‌دهد راحت بخوابید.

چند تصویر و اشتراک گذاری و زوم: این برنامه می تواند چندین دوربین وای فای اضافه کند و 4 دوربین را به طور همزمان از نمایش تقسیم صفحه پشتیبانی کند. اگر اعضای خانواده شما نیز برنامه را دانلود و ثبت نام کنند، می توانید دوربین وای فای را در حساب او به اشتراک بگذارید.

تشخیص حرکت و ضبط ویدیو: جابجایی اشیا یا صدای گریه شناسایی می شود. دوربین فای ما اعلان‌های هشدار و عکس‌های فوری را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند. همه ویدیوهای با کیفیت این دوربین را می توان تا حداکثر کارت TF 128G ضبط، ذخیره و بازبینی کرد و مستقیماً از تلفن هوشمند خود کار کرد. با این دوربین گردان نیازی نیست نگران امنیت خانه خود باشید.

صدای دو طرفه و قافیه ها و داستان های مهد کودک: وقتی در هر جایی هستید مانند دفتر، باشگاه و آشپزخانه می توانید با کودک، والدین یا حتی حیوان خانگی خود صحبت کنید، همچنین می توانید لیست هایی را برای کنترل دوربین وای فای و پخش قافیه های مهد کودک انتخاب کنید.

چرخش دوربین: به لطف موتور گردان داخلی، دوربین را از هر کجای دنیا به صورت افقی یا عمودی بچرخانید.

دید در شب و صدای دو طرفه: هرگز لحظه ای را در روز یا شب از دست ندهید، با دید قوی در تاریکی کامل. با خانواده، دوستان و حیوانات خانگی خود در دستگاه های تلفن همراه ارتباط برقرار کنید. با دوربین صحبت کنید یا به دوربین گوش دهید، هیچ فاصله ای برای برقراری ارتباط با کسی وجود ندارد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه+مشخصات

قیمت دوربین مداربسته بیسیم برای خانه

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای مناسب را برای خانه خود تهیه کنید، با مشاورین ما در ارتباط باشید. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته بدون سیم منزل است با قیمتی منصفانه می باشد. این دوربین های مداربسته به راحتی نصب و راه اندازی می شود شده و در داخل خانه جابجا خواهد شد. این دوربین را می توانید با قیمتی مناسب هم اکنون سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما